top of page
LoveSkinCare_Gaestebuch_header.webp

Teile Deine Erfahrungen unserer Behandlungen mit uns und - wenn Du magst - gerne auch mit anderen InteressentInnen.

Gästebuch
 

Sevi

Liebi Patricia, ich bin immer no völlig begeisteret vo dinere Maderobehandlig gester. Ich fühl mi energieglade, mini Huut schaffet wie wahnsinnig und ich merke richtig wie sich mini verkläbte Stelle lösed, Cellulite adee. Zusätzlich find ichs bi der im Studio so wohlig agnehm, es duftet herrlich erfrüschend und au de Liechtakzant wärmt direkt s Gmuet uf. S allerwichtigschte zum Schluss, du bisch en wundervolli Persönlichkeit und ich freu mich jetzt scho uf de next Termin.

Simona

Liebi Patricia🩵
Bin grad Hei cho nach diner energetische Massage und fühle mech so liecht wie en 🦋 Es esch eifach nur schön gsi… So beseelend🙏🏻 Be zum erste Mol i mim Läbe total wäg gsi während ere Massage. Ha rechtig gspührt wie sech alti Energie vo mim Körper verabschedet ond rechtig i dine warme Händ chöne bade♥️
Freu mi scho uf es nöchsts Mol ond go jez tüfe entspannt ond voller Ruhe ins Land der Träume💫
Danke🤍
Danke🤍
Danke🤍
… du wunderbari Seel♥️

Denise

Eifach nur WOW! Ich chum jetzt scho sit knapp emene Jahr zude Claudia is Madero und bin meh als nur begeistert vo ihrere Arbeit! Ich fühl mich jedesmal mega wohl, was mir persönlich au mega wichtig isch. Danke liebi Claudia, fürs Madero sowie für die viele lustige und schöne Gspröch! ❤️

Ivana

Liebi Patricia & Claudia 👯‍♀️ t'kombination Madero & Vacuum Behandlig isch dä absuluti hammer gsi. Han mich während wie auch danach, super gfühlt! sErgäbnis isch sofort bemerkbar! Vo dä Bei bis zum Buch ufe, isch mini Huut mega schön glatt. 🎀 Au wie ihr beidi, als Team mich behandlet händ isch eifach WOW gsi. 🤩🤩 Würkli, ihr händ das soo guet gmacht und sind es richtigs Dream-Team! Freu mich uf's nöchst mal. 💕

Sara

Liebi Patricia ❤️ Ich be begeistert vo dinere Arbeit und vo der. Du machsch das mit so vell Liideschaft. Me fühlt sich sofort wohl be der. Freue mi immer weder wenni die Stund be der döf verbringe und me öpis guet due. ❤️

Seline

Muess der no schnell öpis verzelle. Ha höt am Morge e Hose probiert, wo mer de ganz Sommer zäng gsi esch und etz passt si weder, noni ganz so wies mol passt het, aber ech cha sie weder träge 🥳🥳🥳
Werde aso emmer meh zum Madero-Fan, danke vell mol🤩🤩🤩

Melanie

liebi patricia
ganz liebi grüess us italie😘
ha mi höt s‘erst mou is bikini gschmesse ond es esch dank dr madero massage vo der auso sehr e agnähme momänt gsi😍
het scho anderi johr gäh😂
danke tuuusig - du besch super💪👍💕

Sabrina

Als sportlechs Mami chani säge, Madero löst verchläbige ide Faszie und bringt dur das puuuri Entspannig. Kombi mit de Lymphdrainage bewörkts e dopplete Effekt bide Entwässerig. Grad bi regelmässiger Behandlig, merkt me langfristigi wörkig.Au ide Schwangerschaft duet mir dLymphdrainage so extrem guet. Chan nur witer empfähle.

Sabrina P.

Ein Erlebniss wert. Zwei super sympatische Fraue die alles mit einer Leidenschaft machen und dies auch ausstrahlen. Bucht euer individuelles Wohlfühlprogramm es ist es Wert🙏🏽👍🏽 Zwei super Frauen die eine super Arbeit machen💚

Bianca

Liebe Claudia. Im September 2023 war ich das erste Mal bei Dir in der Madero-Behandlung und hab zudem auch gleich das Po-Lifting ausprobiert. Danach kam ich in regelmässigen, fast wöchentlichen Abständen zu Dir und genoss die Behandlungen und die tollen, manchmal auch sehr tiefgründigen Gespräche mit Dir. Im Dezember habe ich mir die erste Entspannungs-Massage bei Dir gegönnt *traumhaft*. Ich kann jede Behandlung, die ich bisher bei Dir hatte, einfach nur von Herzen weiterempfehlen! Nebst der Tatsache, dass die Madero-Behandlung meinem Körper sehr gut tut und sich das Hautbild zum Positiven verändert hat, lädt auch das warme Ambiente des wunderschönen Raumes zur Tiefen-Entspannung ein. Der absolute Gewinn jedoch, liebe Claudia, bist Du! Du übst Deine Tätigkeit mit einer solch wundervollen Art aus. Du liebst, was Du tust und tust was Du liebst. Du bist eine unglaublich warmherzige, liebevolle, empathische und starke Person. Bei Dir darf man sich selber sein und einfach nur ankommen und herunterfahren. Ihr habt da eine wunderbare Wohlfühloase geschaffen Danke, dass ich die tollen Eigenschaften von Madero und vor allem aber Dich, liebe Claudia, kennen lernen durfte.  Ich freue mich, weiterhin Deine Kundin sein zu dürfen.

Maria

Hallo Ihr Lieben Ladys

Ich wollte mich nochmals für meine gestrige und auch gleichzeitig für meine erste Behandlung bei euch bedanken ich weiss nicht, bei wem ich mich wohler gefuhlt habe ihr seid sooo toll und extremst sympathisch. Die Madero

Massage

hat sich sooo gut angefühlt

und bin mit einem Hammer gutem Gefühl wieder nachhause gegangen. Ich kann es kaum erwarten erneut vorbeizukommen bin sooo dankbar, dass ich euch auf Instagram gefunden habe. Ich freu mich sehr auf meinen nächsten Termin bei Patricia oder Claudia

Maria

DANKE & Lieben Gruss,

Simona

Liebe Patricia
Als Erstes ein riesen Kompliment für eure neue Location🥰 So schön und liebevoll eingerichtet. Man fühlt sich sofort pudelwohl☺️
He und es ist unglaublich… Exakte 2 Stunden nach der Behandlung hat die Verdauung wieder angefangen zu arbeiten und funktionieren🙏 Ich könnte nicht mehr ohne und ganz ehrlich, Madero würde ich allen Madels empfehlen die wie ich, ein Leben lang mit Verdauungsproblemen zu kämpfen haben. Bei mir wirkt es Wunder und in der Kombination mit viel Wasser klappt es noch besser😉
In den Sinne: DANKE❤️❤️

Gabriella

Liebi Claudia, ich möcht dir Danke säge.. Bin sit August 2021 bin i dir.. Ich cha Madero nur wieterempfehle, es füehlt sich megga guet a.. Me füehlt sich liechter a.. Ich finde, sit dem isch mini Haut , Cellulite viel viel besser worde ☺️ Du bisch so e cooli Frau.. Fühle mi sehr wohl bi dir.. Bis bald liebi Claudia 😘

Joli

Claudia danke vell mol för die super Massage 👍☺️ I fühle mi rechtig guet und es duet mehr sehr guet. Du machsch dass super 👍👍👍

Sabrina

Wow ich habe die Kryolipolyse Therapie bei meinem Bauch gemacht.Erste Sitzung und bin gespannt auf das Ergebnis in 2 Wochen.Habe mich bei euch im Studio wie Zuhause gefühlt☺️🌸
Ich finde ihr beide macht eine super tolle Arbeit und jeder kann es zu schetzen wissen bei euch eine Terapie zu bekommen☺️Macht weiter so motiviert und voller Freude das beste Ergebnis zu erzilen für eure Kunden👍🏽

Marina

Ich kann es jedem Empfehlen, Patricia macht das mit voller Liebe. Schon als ich das Geschäft betreten habe habe ich mich sehr wohl gefühlt. Nach der ersten Behandlung war ich total happy, mit den weiteren Behandlungen war ich begeistert. Es wird jeder schritt erklärt während der Madera Massage, ein dickes Lob an euch ihr macht das super ich freue mich auf jede weiter Behandlung.

Nadine

HalliHallo,
grad ir lymphdrainage gsi, z aarburg bir Claudia… isch es super gfühel und danke für di storytip 🤗😉

Wir freuen uns über Dein Feedback

...

LoveSkinCare_News_gold_2.jpg

Gästebucheintrag

Danke für Deine Nachricht

bottom of page